Saturday 30 March 2013

GELERI KENANGAN 2003 -2013

Prasekolah Al-Husna SKKPP telah 10 tahun beroperasi. Pelbagai kenangan suka duka telah dilalui oleh guru, PPM dan murid-murid. Kenangan paling manis bagi seorang guru apabila murid-muridnya berjaya dengan cemerlang dalam pelajaran. Di samping itu selain berjaya dalam akademik, prasekolah SKKPP juga pernah cemerlang dalam pelbagai pertandingan yang disertai di peringkat kelompok, peringkat daerah dan peringkat negeri. Antara pertandingan disertai ialah pertandingan bercerita, deklamasi sajak, hafazan, tarian dan nyanyian gerakan. Hasil kerjasama guru-guru serta PPM dan bakat yang ada pada murid pelbagai kreativiti telah ditonjol dan dapat diketengahkan. 
    Selain daripada menyertai pertandingan, prasekolah SKKPP juga terlibat dengan pelbagai acara persembahan di sekolah dan juga majis-majlis tertertu seperti sanbutan Hari Makanan Sihat Peringkat Negeri. Pendidikan prasekolah juga menitik beratkan mencungkil bakat murid dalam bidang sukan dan permainan melalui aktiviti sukan yang diadakan.  
       Aktiviti lawatan sambil belajar juga diadakan setiap tahun bagi memberi pengalaman yang luas tentang dunia luar kepada murid-murid. 






















No comments:

Post a Comment